سبد خرید

چگونه کودکانمان قد بلند شوند؟

چگونه کودکانمان قد بلند شوند؟

5,0 rating based on 1,234 ratings
بنر تبلیغاتی

[vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_single_image image=”2197″ img_size=”full”][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]همه ی والدین هنگام تولد نوزاد خود سوال هایی در ذهنشان بوجود می آید، اینکه هوش و استعداد کودکمان چقدر است؟ آیا او بلند قد می شود یا کوتاه قد؟ شخصیت او چگونه است و آیا استعداد خاصی دارد؟ همه ی این ها مطالبی است که می توانیم تا حدودی پیش بینی کنیم. پسران معمولا بیشتر از دختران رشد می کنند و قد بلندتری دارند، در این قسمت مواردی که باعث می شود بتوانید قد فرزند خود را پیش بینی کنید و در روند رشد او تاثیر داشته باشید را در اختیار شما قرار داده ایم.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][bs-heading title=”چگونه کودکمان قد بلند می شود؟” show_title=”1″ icon=”” title_link=”” heading_color=”#ea20a7″ heading_style=”t3-s7″ heading_tag=”h3″ bs-show-desktop=”1″ bs-show-tablet=”1″ bs-show-phone=”1″ bs-text-color-scheme=”” css=”” custom-css-class=”” custom-id=””][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

علائمی که نشان می دهد کودک شما قد بلند است

هنگام تولد

طول فرزند شما هنگام تولد می تواند به شدت از قد او در آینده سخن بگوید، به طور متوسط، طول کامل یک کودک حدود 50 سانتی متر است که این در کودکان متفاوت است. معمولا از 18 سانتی متر تا 22 سانتی متر متغیر است.

مقایسه آن ها با کودکان هم سن خود

هنگامی که کودک شما به مرحله نوپایی می رسد، او را با همسالان خود مقایسه کنید، اگر از آن ها بلندتر بود که قطعا رشد او در آینده باعث می شود که از همکلاسی های خود قد بلندتر شود، اگر هم کوتاه تر بود اصلا جای نگرانی نیست، زیرا کودکان تا سن بلوغ رشد می کنند. دختران تا 16 سالگی رشد می کنند و رشد پسران تا 18 سالگی هم ادامه دارد.

قد شما و همسرتان

همانند بسیاری از جنبه های رشد و توسعه، ژنتیک نقش بسیار مهمی را در قد کودکان ایفا می کنند. اگر به طور طبیعی شما و همسرتان قد بلند هستید، قطعا کودکتان هم قد بلند می شود اما در بعضی موارد هم استثنا وجود دارد که با وجود پدر و مادر قد کوتاه، فرزندانی با قد بلند متولد می شوند و همچنین برعکس.

مشاوره کودک و خانواده

تغذیه،عامل بسیار مهم در رشد کودک

به تغذیه فرزندتان در سنین رشد بسیار اهمیت قائل شوید،

تغذیه عامل مستقیم با رشد کودک شماست، دادن ویتامین ها و

مواد مغذی مناسب در سه سال اول حیات او از اهمیت فراوانی برخوردار است.

غذاهایی که در رشد کودک تاثیر گذار است شامل:

غذاهای غنی از کلسیم مانند شیر، ماست، کشک، اسفناج، و

همچنین غذاهایی غنی از پروتئین مانند تخم مرغ، بلغور، جو دو سر و گوشت.

فروشگاه سرزمین عروسک

تیم مشاوره  تخصصی دال لند می تواند در این مسیر راهنمای شما عزیزان باشد

ما درباره ی کودکان همه چیز می نویسیم!!!

سرزمین عروسک

عروسک نمدی[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

Views: 82

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *