سبد خرید

خواب زمستانی | قصه های کودکانه

خواب زمستانی | قصه های کودکانه

5,0 rating based on 1,234 ratings
بنر تبلیغاتی

شروع فصل زمستان و زنبور مهربان

خواب زمستانی | قصه های کودکانه

خواب زمستانی | قصه های کودکانه

پاییز کم کم رو به اتمام بود و نزدیک فصل زمستان، زنبور عسل در حال گشت زدن در منطقه و جمع آوری آخرین آذوقه ها برای زمستان بود. مسئولیت او غیر از جمع آوری غذا سر زدن به تمام حشرات و خبر دادن فصل زمستان هم بود. او هر سال همین کار را انجام می داد تا خیالش از بابت دوستانش راحت باشد.

بیشتر بخوانید: گاز گرفتکی

شاپرک

خواب زمستانی | قصه های کودکانه

کفشدوزک

او سوار یک برگ پاییزی شد و رفت تا آمدن فصل زمستان را به همه یادآوری کند، رفت و رفت تا به خانه ی کفشدوزک رسید، وقتی دید که کفشدوزک ها در حال جمع کردن غذا برای زمستان هستند بسیار خوشحال شد، آن ها به زنبور گفتند: ممنون که آمدی، میدانیم زمستان نزدیک است و ما سخت مشغول کار کردن هستیم.

 

زنبور باز به پرواز درآمد و به خانه ی شاپرک رسید و گفت خانوم شاپرک زمستان نزدیک است آیا غذای کافی جمع کرده ای؟ شاپرک با لحنی مهربان گفت بله ممنون که هر سال به ما آمدن زمستان را یادآوری می کنی.

کرم ابریشم

زنبور با خوشحالی خانه ی شاپرک را ترک کرد و دوباره رفت و پرواز کرد تا به خانه ی کرم ابریشم رسید، با دیدن صحنه ای بسیار خوشحال شد، او دید که کرم ها مشغول جمع کردن غذا هستند تا در سرمای زمستان گرسنه نمانند، کرم ها با دیدن زنبور بسیار خوشحال شدند و گفتند ممنون زنبور مهربان، ما به اندازه کافی غذا جمع کرده ایم خیالت راحت باشد.

خواب زمستانی | قصه های کودکانه

به همین ترتیب زنبور به خانه ی بسیاری از دوستانش سر زد تا مطمئن شود که از آمدن زمستان خبر دارند.

بیشتر بخوانید: سگ گله

همه ی آن ها در تلاش برای جمع کردن غذا و ساختن لانه ای محکم و گرم برای زمستان بودند، زنبور به سمت لانه ی خودش رفت و خیالش از اینکه دوستانش در زمستان غذا و جای گرم دارند راحت شد.


راستی! نظرات خود را زیر همین پست یا در صفحه اینستاگرام  با ما درمیان بگذارید

فواید خواندن قصه برای کودکان

خواندن داستان در شب برای کودکان باعث افزایش سطح هوشی کودک، افزایش عشق بین خانواده، بالا رفتن قدرت تخیل و تصور کودکان، بهبود در ادای کلمات و تقویت در گفتار آن ها، شنیدن صدای دلنشین مادر یا پدر قبل از خواب و تاثیر آرامش بعد از آن و ترغیب و ترویج کتاب خوانی برای کودکان باعث می شود که آن ها به کتاب و کتاب خواندن علاقه مند شوند.تیم ما درتلاش است تا سرگرمی ها و بازی هایی که بتواند در پیشرفت و ارتقا سطح هوشی کودکان شما کمک کند را به شما معرفی کنیم.

به همین دلیل ما در سرزمین عروسک مجموعه ای از قصه ها را برای سرگرمی کودکان گرد آوری کرده ایم تا به راحتی در دسترس شما عزیزان قرار بگیرد و با خواندن این قصه ها لحظات شادی را با کودکان خود بگذرانید

برای خواندن قصه ها کلیک کنید

از فروشگاه ما هم دیدن کنید

سرزمین عروسک

عروسک نمدی

Visits: 1600

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *