سبد خرید

پینه دوز و قاصدک | قصه های کودکانه

پینه دوز و قاصدک | قصه های کودکانه

5,0 rating based on 1,234 ratings
بنر تبلیغاتی

پرواز پینه دوز

پینه دوز و قاصدک | قصه های کودکانه

پینه دوز و قاصدک | قصه های کودکانه

یک روز در یک دشت بی آب و علف پینه دوزی زندگی می کرد، او بسیار لاغر شده بود چون غذایی برای خوردن نمی توانست پیدا کند، او توان پرواز کردن هم نداشت که محل زندگی خود را تغییر بدهد، چون در یک اتفاقی یکی از بال های خود را از دست داده بود.

روزی که سخت مشغول پیدا کردن غذا بود به گل قاصدک رسید، به او سلامی کرد و گفت: چه گل های قشنگی، در این دشت بی آب و علف چگونه زندگی می کنی؟

قاصدک گفت پینه دوز عزیزم، من دارم برای سفری بزرگ خودم را آماده می کنم و منتظر بادی هستم تا به سرزمین های جدیدی بروم و همه جا را ببینم.

بیشتر بخوانید: آفت درخت سیب

پینه دوز و قاصدک | قصه های کودکانه

قاصدک مهربان

پینه دوز فکری به سرش زد و به گل قاصدک گفت: می توانم سوار یکی از گل های تو شوم و با تو پرواز کنم؟ قاصدک گفت: بله که می توانیف پس خودت را آماده کن که باد شدیدی در راه است.

او سوار گل شد و باد شروع به وزیدن کرد، قاصدک گفت محکم مرا بگیر تا سقوط نکنی، پینه دوز از اینکه دوباره توانسته بود برای روزها بر فراز آسمان ها پرواز کند و از بالا همه چیز را ببیند بسیار خوشحال بود.

پینه دوز و قاصدک | قصه های کودکانه

آن ها از دریاها و دشت ها گذر کردند تا اینکه باد قدرتش کم تر شده و قاصدک روی جنگلی بزرگ فرود آمد، پینه دوز بسیار شاد بود از اینکه توانسته بود خودش را از آن بیابان بی آب و علف بیرون بکشد و به منطقه ی جدیدی بیاید و زندگی تازه ای را آغاز کند.

او از قاصدک بسیار تشکر کرد، قاصدک با مهربانی پینه دوز را در آغوش گرفت و خود را برای سفر بعدی آماده کرد و از او خداحافظی کرد. پینه دوز هم برای یافتن غذا و ساختن خانه ی جدیدش وارد جنگل زیبا شد.

راستی! نظرات خود را زیر همین پست یا در صفحه اینستاگرام  با ما درمیان بگذارید

فواید خواندن قصه برای کودکان

خواندن داستان در شب برای کودکان باعث افزایش سطح هوشی کودک، افزایش عشق بین خانواده، بالا رفتن قدرت تخیل و تصور کودکان، بهبود در ادای کلمات و تقویت در گفتار آن ها، شنیدن صدای دلنشین مادر یا پدر قبل از خواب و تاثیر آرامش بعد از آن و ترغیب و ترویج کتاب خوانی برای کودکان باعث می شود که آن ها به کتاب و کتاب خواندن علاقه مند شوند.تیم ما درتلاش است تا سرگرمی ها و بازی هایی که بتواند در پیشرفت و ارتقا سطح هوشی کودکان شما کمک کند را به شما معرفی کنیم.

به همین دلیل ما در سرزمین عروسک مجموعه ای از قصه ها را برای سرگرمی کودکان گرد آوری کرده ایم تا به راحتی در دسترس شما عزیزان قرار بگیرد و با خواندن این قصه ها لحظات شادی را با کودکان خود بگذرانید

برای خواندن قصه ها کلیک کنید

از فروشگاه ما هم دیدن کنید

سرزمین عروسک

عروسک نمدی

Views: 1235

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *