سبد خرید

مادر و پدر شاغل | قصه های کودکانه

مادر و پدر شاغل | قصه های کودکانه

5,0 rating based on 1,234 ratings
بنر تبلیغاتی

آتنا دختر بسیار فهمیده ای بود

مادر و پدر شاغل | قصه های کودکانه

مادر و پدر شاغل | قصه های کودکانه

پدر و مادر آتنا کارمند بودند و از صبح زود خانه را ترک می کردند و شب با کلی خستگی به خانه می آمدند. آتنا همیشه در خانه تنها بود، صبح مادرش قبل از اینکه به محل کارش برود او را به مهد کودک می برد و آتنا چند ساعتی از روز را در مهد کودک می گذراند و هنگام برگشتن مادرِ یکی از دوستانش او را تا خانه همراهی می کرد.

وقتی به خانه می آمد شروع می کرد به نقاشی کشیدن، غذایی را که مادرش در روز تعطیل پخته بود و در فریزر گذاشته بود را گرم می کرد و می خورد، آتنا همه ی کارها را خودش انجام می داد، او یاد گرفته بود تا خانه را تمیز کند، ظرف ها را بشورد و تا می تواند اسباب بازی هایش را وسط خانه نریزد تا وقتی مادرش به خانه می آید خوشحال باشد.

یک روز که حسابی حوصله اش سر رفته بود و مدام به ساعت نگاه می کرد تا ببیند مادر و پدرش کی در خانه را باز می کنند و می آیند خوابش برد.

مادر و پدر شاغل | قصه های کودکانه

مادربزرگ مهربان

ساعت نزدیک 6 غروب شده بود و آتنا با صدای باز شدن در بیدار شد. وقتی چشمش به در افتاد فریاد کشید و به سمت مادر و پدرش دوید، دلیل خوشحالی آتنا مادربزرگش بود که همراه مادر و پدرش به خانه ی آن ها آمده بود تا چند روز در کنار نوه اش بماند.

آتنا مادربزرگش را در آغوش گرفت و گفت: چقدر دلم برایتان تنگ شده بود مادربزرگ، مادربزرگ آتنا را محکم در آغوشش گرفت و گفت: من هم دلم تنگ شده بود عزیزم.

آتنا که از ذوق آمدن مادربزرگ مدام او را می بوسید و لبخند می زد گفت: مادربزرگ؟ می شود چند روز پیش من بمانی؟ من خیلی تنها هستم، مادر و پدرم همیشه سر کار هستند و وقتی برای من نمی گذارند و از آن جا که بسیار فهمیده بود و شرایط را درک می کرد سریع رو به پدر و مادرش کرد و گفت: می دانم که برای موفقیت و آینده ی من هم تلاش می کنند و از آن ها بسیار سپاس گزارم.

مادربزرگ که از این موضوع ناراحت شده بود گفت: بله که می مانم، آمده ام تا چند مدتی کنار تو باشم. آتنا شب موقع خواب کنار مادربزرگش خوابید و از اینکه او به منزل آن ها آمده بود بسیار خوشحال بود.

راستی! نظرات خود را زیر همین پست یا در صفحه اینستاگرام  با ما درمیان بگذارید

فواید خواندن قصه برای کودکان

خواندن داستان در شب برای کودکان باعث افزایش سطح هوشی کودک، افزایش عشق بین خانواده، بالا رفتن قدرت تخیل و تصور کودکان، بهبود در ادای کلمات و تقویت در گفتار آن ها، شنیدن صدای دلنشین مادر یا پدر قبل از خواب و تاثیر آرامش بعد از آن و ترغیب و ترویج کتاب خوانی برای کودکان باعث می شود که آن ها به کتاب و کتاب خواندن علاقه مند شوند.تیم ما درتلاش است تا سرگرمی ها و بازی هایی که بتواند در پیشرفت و ارتقا سطح هوشی کودکان شما کمک کند را به شما معرفی کنیم.

به همین دلیل ما در سرزمین عروسک مجموعه ای از قصه ها را برای سرگرمی کودکان گرد آوری کرده ایم تا به راحتی در دسترس شما عزیزان قرار بگیرد و با خواندن این قصه ها لحظات شادی را با کودکان خود بگذرانید

برای خواندن قصه ها کلیک کنید

از فروشگاه ما هم دیدن کنید

سرزمین عروسک

عروسک نمدی

Views: 1305

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *