سبد خرید

چرا به مدرسه می رویم؟ | قصه های کودکانه

چرا به مدرسه می رویم؟ | قصه های کودکانه

5,0 rating based on 1,234 ratings
بنر تبلیغاتی

کلاس اولی ها

چرا به مدرسه می رویم؟ | قصه های کودکانه

چرا به مدرسه می رویم؟ | قصه های کودکانه

تابستان کم کم داشت جایش را به پاییز می داد، زمانی که بچه ها خودشان را آماده می کنند تا به مدرسه بروند، بعضی ها به کلاس های بالاتر می روند و بعضی دیگر از بچه ها تازه می خواهند به کلاس اول بروند.

روز اول مهر مدارس بسیار پر هیاهو و شلوغ است، خانواده ها بچه هایی که تازه به کلاس اول می روند را به مدرسه آورده اند، بعضی از بچه ها سریعا دوست پیدا می کنند و بعضی دیگر بی تابی می کنند و از خانواده هایشان دور نمی شوند.

بیشتر بخوانید: قورباغه و گاو نر

چرا به مدرسه می رویم؟ | قصه های کودکانه

آرمان مدرسه را دوست نداشت

آرمان تازه به کلاس اول می رود، او همراه مادرش به مدرسه آمده و در صف بدون هیچ حرفی ایستاده بود و به مدرسه نگاه می کرد. نه بی تابی می کرد و نه با کسی صحبت می کرد. تمام طول روز در مدرسه سکوت کرده بود و فقط نگاه می کرد تا اینکه زنگ خانه خورد و همراه مادرش به طرف منزل حرکت کردند.

وقتی به خانه رسیدند مادر از او پرسید: آرمان؟ مدرسه را دوست داشتی؟ آرمان کمی فکر کرد و گفت: مامان میشه من دیگه مدرسه نرم؟ مادر آرمان با تعجب پرسید: چرا، اتفاقی افتاده؟ کسی تو را اذیت کرده؟ آرمان سرش را پایین انداخت و با صدای آهسته ای گفت: نه، اصلا از مدرسه خوشم نیامد.

مادر در کنار آرمان نشست و دستش را گرفت و گفت: می خواهی در آینده چه کاره شوی؟ آرمان که عاشق هواپیما بود به سرعت جواب داد، خلبان. مادرش لبخندی زد و گفت: اگر درس نخوانی و به مدرسه نروی هیچ وقت نمی توانی خلبان شوی.

آرمان که عاشق خلبانی بود سریعا پشیمان شد و گفت از فردا به مدرسه می روم تا درس بخوانم و خلبان شوم. مادر آرمان او را بوسید و گفت پسرم اگر درس هایت را با دقت بخوانی و به حرف معلمت گوش کنی حتما موفق می شوی.

راستی! نظرات خود را زیر همین پست یا در صفحه اینستاگرام  با ما درمیان بگذارید

فواید خواندن قصه برای کودکان

خواندن داستان در شب برای کودکان باعث افزایش سطح هوشی کودک، افزایش عشق بین خانواده، بالا رفتن قدرت تخیل و تصور کودکان، بهبود در ادای کلمات و تقویت در گفتار آن ها، شنیدن صدای دلنشین مادر یا پدر قبل از خواب و تاثیر آرامش بعد از آن و ترغیب و ترویج کتاب خوانی برای کودکان باعث می شود که آن ها به کتاب و کتاب خواندن علاقه مند شوند.تیم ما درتلاش است تا سرگرمی ها و بازی هایی که بتواند در پیشرفت و ارتقا سطح هوشی کودکان شما کمک کند را به شما معرفی کنیم.

به همین دلیل ما در سرزمین عروسک مجموعه ای از قصه ها را برای سرگرمی کودکان گرد آوری کرده ایم تا به راحتی در دسترس شما عزیزان قرار بگیرد و با خواندن این قصه ها لحظات شادی را با کودکان خود بگذرانید

برای خواندن قصه ها کلیک کنید

از فروشگاه ما هم دیدن کنید

سرزمین عروسک

عروسک نمدی

Views: 1246

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *