سبد خرید

سه نوع بیماری شایع در کودکان

سه نوع بیماری شایع در کودکان

5,0 rating based on 1,234 ratings
بنر تبلیغاتی

[vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_single_image image=”3203″ img_size=”full”][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]از شایع ترین بیماری هایی که کودکان به آن دچار می شوند چه اطلاعاتی دارید؟

آیا راه های درمان این بیماری ها را می دانید؟

هنگام رخ دادن آن ها چه کارهایی در الویت است؟

با ما همراه باشید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column]

[bs-heading title=”سه نوع بیماری شایع در کودکان” show_title=”1″ icon=”” title_link=”” heading_color=”#5ec130″ heading_style=”t3-s7″ heading_tag=”h3″ bs-show-desktop=”1″ bs-show-tablet=”1″ bs-show-phone=”1″ bs-text-color-scheme=”” css=”” custom-css-class=”” custom-id=””]

[/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

مراقبت از کودکان

همه ی کودکان مستحق مراقبت های پزشکی با کیفیت بالا هستند. به عنوان سرپرست و والدین آن ها، این موضوع مهم است که شما با انواع درمان های به روز آشنا شوید. پزشکان متخصص توصیه های مختلفی مناسب با احوال فرزندتان برای شما دارند. اگر در مورد مراقبت های مناسب از فرزندتان سوالی داشتید، حتما از پزشک متخصص اطفال بپرسید تا بهترین راه را به شما پیشنهاد کنند.

گلو درد

سه نوع بیماری شایع در کودکان

گلو درد در کودکان رایج است و می تواند دردناک باشد. با این حال، گلو درد ناشی از ویروس است و به آنتی بیوتیک نیاز ندارد. در این موارد، هیچ دارو خاصی لازم نیست و کودک شما باید از هفت تا ده روز بهتر شود. در موارد دیگر گلو درد می تواند ناشی از عفونت استرپتوکوک (گلو درد) باشد.

به راحتی نمی توان مشکل گلو درد در کودکان را تشخیص داد، حتما باید به پزشک مراجعه کنید و در مواردی آزمایشاتی هم از کودکتان گرفته می شود. این مسئله بسیار مهم است که در صورت تجویز آنتی بیوتیک، کودکتان دوره ی مصرف را کامل کند، حتی اگر بهبودی کامل را پیدا کرده و اثری از گلو درد نیست.

نوزادان و کودکان نوپای به ندرت می توانند گلو درد را تشخیص دهند، اما احتمال دارد که آنها توسط باکتری های استرپتوکوک آلوده شوند، اگر یک خواهر بزرگتر دچار این بیماری شده باشد. اگرچه استرپتوکوکی عمدتا از طریق سرفه و عطسه گسترش می یابد، کودک شما می تواند آن را با لمس یک اسباب بازی که کودک آلوده با آن بازی کرده است، دریافت کند.

مشاوره کودک و خانواده

گوش درد

سه نوع بیماری شایع در کودکان

گوش درد در کودکان بسیار رایج است و علت های مختلفی از جمله عفونت گوش ها، درد دندان، عفونت سینوس ها، آب رفتن داخل گوش، عفونت فک بالا تا گوش ها و غیره دارد. برای تشخیص این بیماری و راه های درمان آن حتما به پزشک متخصص اطفال مراجعه کنید تا بهترین راه درمان و مراقبت را برای کودکتان تجویز کند.

آموکسی سیلین، آنتی بیوتیک ترجیح داده شده برای عفونت گوش میانی است، مگر اینکه حساسیت به پنی سیلین یا عفونت های مزمن یا مکرر در کودکان وجود داشته باشد.

بسیاری از عفونت های گوش طبیعی بوسیله ویروس ها ایجاد می شود و به آنتی بیوتیک نیاز ندارند. اگر متخصص اطفال اطمینان پیدا کند که عفونت گوش کودک شما ممکن است از یک ویروس باشد، او با شما در مورد بهترین راه برای کمک به کاهش درد گوش کودک شما تا زمانی که ویروس از بین برود، صحبت می کند.

عفونت های ادراری

عفونت مثانه، عفونت های دستگاه ادراری و یا UTI، زمانی رخ می دهد که باکتری ها وارد دستگاه ادراری می شوند. UTI را می توان در کودکان از دوران کودکی و در طی سال های نوجوانی و بزرگسالی مشاهده کرد. علائم UTI عبارتند از درد یا سوزش در هنگام ادرار، نیاز به اغلب یا فوری ادرار، درد در ناحیه مثانه و …

پزشک کودک شما قبل از تعیین درمان برای نمونه برداری ادرار نیاز به آزمایش دارد. پزشک شما با توجه به اینکه باکتری در ادرار کودک شما پیدا شده است، درمان را آغاز می کند.

تیم مشاوره  تخصصی دال لند می تواند در این مسیر راهنمای شما عزیزان باشد

ما درباره ی کودکان همه چیز می نویسیم!!!

سرزمین عروسک

عروسک نمدی[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

Views: 58

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *