سبد خرید

هیاهو در آشپزخانه | قصه صوتی کودکانه

هیاهو در آشپزخانه | قصه صوتی کودکانه

5,0 rating based on 1,234 ratings
بنر تبلیغاتی

قصه صوتی هیاهو در آشپزخانه

هیاهو در آشپزخانه | قصه صوتی کودکانه

شما عزیزان میتونید قصه صوتی هیاهو در آشپزخانه رو به صورت کاملا رایگان از همین قسمت گوش داده و یا دانلود کنید و در فرصت مناسب برای کودکتان پخش کنید.

 

دانلود قصه

برای دانلود و شنیدن قصه های بیشتر کلیک کنید

از مشکلات خواب کودکان چه میدانید؟

اگر بپذیریم که خواب نقش مهمی در امر یادگیری دارد، بایستی نسبت به آن خیلی علاقمند بوده و توجه کافی را به خواب کودکان مبذول داریم.

متاسفانه کودکان ما امروزه از نداشتن خواب و استراحت کافی رنج می برند. بررسی میدانی که در آمریکا صورت گرفته است نشان می دهد که حدودا نیمی از کودکان پیش مدرسه ای از مشکلات خواب رنج می برند.

توصیه متخصصان خواب این است که هر قدر این کودکان به خواب عادی و کافی وارد شوند، برای آن ها بیشتر سودمند خواهد بود.

یکی دیگر از متخصصان دریافت، والدینی که برای حل مشکلات خواب کودک خود تلاش مضاعف به عمل می آورندشانس زیادی برای رفع مشکل خواب کودکان خود دارند.

نوزادان تازه متولد شده

همانطوری که اکثر والدین می دانند، عادات خواب نوزادان تازه متولد شده، الگوی به هم ریخته ای است. آن ها ممکن است خیلی زیاد بخوابند اما به ندرت با اراده

والدین به خواب می روند. از طرف دیگر، طبق نظر بنیاد ملی خواب، اکثر نوزادان شش تا نه ماهه بایستی در طول شب، خواب کافی و در طول روز چرت کافی

داشته باشند. این امر باعث می شود که عادات خواب خوبی در آن ها شکل بگیرد و خود کودکان بتوانند بعدها بدون حضور پدر یا مادر خود به راحتی بخوابند.

توانایی به خواب رفتن بدون نیاز به حضور پدر و مادر باعث می شود که وقتی نوزادان در طول شب از خواب، بیدار می شوند خیلی گیج و مشوش نبوده و این شانسد را داشته باشند تا قدری چشمان خود را در تاریکی باز کرده و بعد از بستن آن، دوباره به خواب بروند.

مطالعه کامل این مقاله

 

Visits: 317

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *