سبد خرید

گرگ و روباه | قصه صوتی کودکانه

گرگ و روباه | قصه صوتی کودکانه

5,0 rating based on 1,234 ratings
بنر تبلیغاتی

قصه صوتی گرگ و روباه

گرگ و روباه

شما عزیزان میتونید قصه صوتی گرگ و روباه رو به صورت کاملا رایگان از همین قسمت گوش داده و یا دانلود کنید و در فرصت مناسب برای کودکتان پخش کنید.

 

دانلود قصه

برای دانلود و شنیدن قصه های بیشتر کلیک کنید

مهارت نه گفتن نیازمند صبر و حوصله ی والدین است.

پدرام دو ساله مدتی بود دست آویز خوبی برای خود پیدا کرده بود. او خواسته ی خود را آن قدر تکرار می کرد تا والدینش وادار به انجام آن شوند.

وقتی بستنی یا خوراکی دیگری می خواست، هیچ توجهی نداشت که مادرش کار دارد یا با تلفن صحبت می کند و همیشه، موقع پرداختن پول جلوی صندق فروشگاه، مادرش را غافلگیر و شرمنده می کرد.

خوشبختانه، مادرش مریم، راه حل این مساله را پیدا کرد. اول اینکه، او می دانست این مورد برای بچه های هم سن و سال پدرام امری عادی محسوب می شود و خیلی هم طول نمی کشد، فقط باید برخورد مناسبی در پیش گرفت، او روش گفتن (نه) را انتخاب کرد و موثر هم واقع شد!

او دیده بود که خیلی از والدین با بچه دو ساله خود جر و بحث می کنند و بی جهت عصبانی می شوند.

« من می خواهم! نه »

« من می خواهم! نه »

« می خواهم، می خواهم، می خواهم »

« نه، نمی شه، مال تو نیست »

این والدین فکر می کنند باید این قدر سر فرزندانشان فریاد بکشند تا او تسلیم شود، بدین صورت، آن ها برنده خواهند شد. به هر حال، مریم کار دیگری کرد.

مهارت نه گفتن نیازمند اعتماد به نفس است

او خیلی آرام و بدون عصبانیت گفت: نه. ( او این را هم می دانست که بچه ها مسائل را خیلی خوب متوجه می شوند.) اگر پدرام صدا می کرد، او دوباره نه را تکرار می کرد، این بار شانه هایش را هم بالا می انداخت و خیلی آرام رفتار می کرد.

مطالعه کامل این مقاله

Visits: 1836

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *