سبد خرید

تربیت پسران در سنین دبستان

تربیت پسران در سنین دبستان

5,0 rating based on 1,234 ratings
بنر تبلیغاتی

تربیت پسران در سنین دبستان ؛ چالش ها و راه کارها

در این مقاله قصد داریم درباره تربیت پسران در سنین دبستان با شما عزیزان صحبت کنیم و شما را با بخشی از چالش های این فرآیند آشنا کنیم.

تربیت پسران در سنین دبستان

همچنان که پسری از یک نوزاد بی دفاع به یک نوجوان بلند قد تبدیل می شود، سبک تربیتی شما نیز باید با او وفق پیدا کند. در ابتدا شما رئیس هستید و نظارت دائمی بر او دارید.

سال های مدرسه

در سال های مدرسه، آموزش می دهید، مراقب هستید و محدودیت ها را تعیین می کنید. بعدها به یک مشاور و دوست تبدیل می شوید و این در حالی است که او مسیر خود را پیدا می کند.

به مرور مسئولیت و آزادی بیشتری به او بدهید. همه ی این مسائل به موقعیت شناسی شما بستگی دارذ در سال های دبستان کمک ها و راهنمایی های ملایمی صورت می گیرد.

مادران مراقب فعالیت های پسران هستند که در معرض خطر قرار نگیرند یا رفتار غیرمتعادلی نداشته باشند مادران برای تماشای تلویزیون یا استفاده از کامپیوتر محدودیت هایی را ایجاد می کنند تا پسر ها بیرون بروند و کمی ورزش کنند.

وظیفه ی مدارس

بسیاری از مدارس برای ساعت نهار بچه ها استفاده از کامپیوتر را منع می کنند، زیرا برخی از پسرها هرگز روابط اجتماعی و هم کنشی را (مهارت هایی که بسیاری مورد نیاز آن هاست) یاد نمی گیرند.

پسرتان را تشویق کنید تا دوستانش را به خانه دعوت کند، با آن ها مهربان باشد و گفتگو کند. نظراتشان را درباره مدرسه و زندگیشان جویا شوید.

قصه های صوتی رایگان

نظارت بر دوستان

هنگامی که فرزندتان به خانه دوستی می رود، مراقب باشید و بررسی کنید که چه کسانی آنجا بوده اند. آیا کسی به خوبی از آن ها مراقبت می کند ؟ اگر کسی مراقب پسر ها در این سنین نباشد، ممکن است برای خود دردسرهای جدی درست کنند. پسرهای کوچکتر از ده سال را نباید در خانه تنها گذاشت. (البته این مسئله بیشتر بستگی به محل زندگی شما دارد).

پس از تاریک شدن هوا، دوچرخه سواری ورزش مناسبی نیست و پسرهای کوچکتر از ده سال برای تردد در خیابان های اصلی هنوز آمادگی ندارند. دید محیطی آن ها هنوز برای درک سرعت تردد کاملا رشد نکرده است.

راستی! نظرات خود را زیر همین پست یا در صفحه اینستاگرام  با ما درمیان بگذارید

برای خواندن قصه ها کلیک کنید

از فروشگاه ما هم دیدن کنید

سرزمین عروسک

عروسک نمدی

Views: 124

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *