سبد خرید

ماجرای پنبه ها | قصه های کودکانه

ماجرای پنبه ها | قصه های کودکانه

5,0 rating based on 1,234 ratings
بنر تبلیغاتی

غوزه ی پنبه خوشبخت

امروز میخوایم ماجرای پنبه ها رو براتون تعریف کنیم با ما همراه باشید

ماجرای پنبه ها

ماجرای پنبه ها

توی یک دشت که پر از بوته های سفید پنبه بود، غوزه ی پنبه ای از دور داشت می خندید. او خیلی خوشحال بود از این که شکوفه کرده و قطره های نم نم باران او را می بوسند، احساس قشنگی داشت. وقتی نسیم او را تاب می داد انگار پرنده می شد و پرواز می کرد. چقدر زندگی برایش قشنگ بود!

وقت چیدن

یک روز دخترهایی که برای چیدن پنبه آمده بودند او را هم چیدند. آن ها در حالی که دسته جمعی آواز می خواندند، غوزه ی پنبه ها را بردند و بعد هم همه را توی ماشین پنبه زنی ریختند تا بریسند.

غوزه ی پنبه ما خیلی این طرف و آن طرف کشیده می شد اما از این کار ناراحت نبود. او هنوز زنده بود و زندگی تازه ای را شروع کرده بود. حالا او با دوستان دیگرش داشت بافته می شد و در گوشه ای از یک پیراهن زیبا و رنگارنگ جای می گرفت. بالاخره پیراهن بافته شد.

پیراهن را دختر زیبایی پوشید و به مهمانی رفت. هر کس او را در آن پیراهن می دید لبخند می زد و می گفت: چه پیراهن قشنگی!

پنبه ی ما کاغذ شد!

غوزه ی پنبه از این حرف ها لذت می برد، او باز هم از زندگی خودش راضی بود تا آن که کم کم پیراهن دخترک کهنه شد و آن را در یک کیسه انداخت و او قاطی زباله ها شده بود! نه! هنوز زندگی برای غوزه ی پنبه تمام نشده بود. او هنوز امیدوار بود.

زباله ها را در کارخانه ای ریختند و از آن ها کاغذ درست کردند، غوزه ی پنبه حالا به صورت کاغذ درآمده بود. بازهم زندگی تازه ای برای غوزه ی پنبه آغاز شده بود او اکنون بخشی از یک صفحه کتاب بود، یک کتاب شعر که شاعری بزرگ آن را سروده بود. غوزه ی پنبه دانه این بار خوشبخت تر از همیشه زندگی تازه ای را در پیش گرفته بود.

راستی! نظرات خود را زیر همین پست یا در صفحه اینستاگرام  با ما درمیان بگذارید

فواید خواندن قصه برای کودکان

خواندن داستان در شب برای کودکان باعث افزایش سطح هوشی کودک، افزایش عشق بین خانواده، بالا رفتن قدرت تخیل و تصور کودکان، بهبود در ادای کلمات و تقویت در گفتار آن ها، شنیدن صدای دلنشین مادر یا پدر قبل از خواب و تاثیر آرامش بعد از آن و ترغیب و ترویج کتاب خوانی برای کودکان باعث می شود که آن ها به کتاب و کتاب خواندن علاقه مند شوند.تیم ما درتلاش است تا سرگرمی ها و بازی هایی که بتواند در پیشرفت و ارتقا سطح هوشی کودکان شما کمک کند را به شما معرفی کنیم.

به همین دلیل ما در سرزمین عروسک مجموعه ای از قصه ها را برای سرگرمی کودکان گرد آوری کرده ایم تا به راحتی در دسترس شما عزیزان قرار بگیرد و با خواندن این قصه ها لحظات شادی را با کودکان خود بگذرانید

برای خواندن قصه ها کلیک کنید

با شعر های کودکانه همراه ما باشید

سرزمین عروسک

عروسک نمدی

Views: 534

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *