سبد خرید

قارچ چتری | قصه های کودکانه

قارچ چتری | قصه های کودکانه

5,0 rating based on 1,234 ratings
بنر تبلیغاتی

خرگوش مهربان

قارچ چتری | قصه های کودکانه

قارچ چتری | قصه های کودکانه

در یک جنگل بزرگ و زیبا حیوانات زیادی زندگی می کردند از جمله: آهو، گوزن، شیر، ببر و حیوانات دیگر، در این بین پروانه و زنبور و پشه و کلی حشره و جانور کوچک هم لابه لای درختان و بوته ها زندگی می کردند.

یک روز در جنگل یک خرگوش تپل و زیبا داشت بازی می کرد که چشمش به یک قارچ خیلی بزرگ افتاد، او از پیدا کردن این قارچ بسیار خوشحال بود و با زحمت فراوان آن را از زمین کند تا به خانه ی خود ببرد.

بیشتر بخوانید: سگ گله

در راه ناگهان باران شدیدی شروع به باریدن کرد و همراه خود طوفان و رعد و برق آورد. کمی که جلوتر رفت سنجاقکی را دید که بال هایش خیس شده و به سختی پرواز می کند،

قارچ چتری | قصه های کودکانه

کمک خرگوش به دوستان جدیدش

به او گفت آهای سنجاقک بیا زیر این قارچ تا از باد و باران در امان باشی، سنجاقک تشکر کرد و به زیر قارچ آمد. کمی که جلوتر رفتند دیدند یک پروانه ی زیبا هم خیس شده، تا چشمش به قارچ افتاد گفت: من هم می توانم به زیر قارچ بیایم؟ خرگوش با مهربانی گفت بله می توانی و پروانه هم به این جمع اضافه شد.

 

خرگوش کم کم داشت به خانه ی خود نزدیک می شد که یک چند قدمی از خانه اش آن طرف تردید بچه سنجابی از شدت سرما می لرزد، او سریع به سمت بچه سنجاب رفت تا آن را با خود به پناهگاه قارچی اش بیاورد.

دیگر جایی برای خرگوش نمانده بود و او گفت من دیگر به این قارچ نیازی ندارم چون به خانه ام رسیده ام، شما از آن استفاده کنید تا خیس نشوید و به منزلتان برسید، آن ها از خرگوش تشکر کردند و رفتند. خرگوش از کاری که کرده بود بسیار خوشحال بود.

قارچ چتری | قصه های کودکانه

فردای آن روز که هوا آفتابی شده بود و جنگل رنگ و روی تازه ای به خود گرفته بود، خرگوش از لانه اش بیرون آمد و با صحنه ی جالبی رو برو شد.

بیشتر بخوانید: مادر و پدر شاغل

بله باران و رعد و برق باعث شده بود که قارچ های فراوانی در اطراف خانه اش رشد کند، او بسیار خوشحال شد و با خود گفت هیچ کار پسندیده ای بی جواب نمی ماند و با خوشحالی همه ی آن قارچ ها را چید.

راستی! نظرات خود را زیر همین پست یا در صفحه اینستاگرام  با ما درمیان بگذارید

فواید خواندن قصه برای کودکان

خواندن داستان در شب برای کودکان باعث افزایش سطح هوشی کودک، افزایش عشق بین خانواده، بالا رفتن قدرت تخیل و تصور کودکان، بهبود در ادای کلمات و تقویت در گفتار آن ها، شنیدن صدای دلنشین مادر یا پدر قبل از خواب و تاثیر آرامش بعد از آن و ترغیب و ترویج کتاب خوانی برای کودکان باعث می شود که آن ها به کتاب و کتاب خواندن علاقه مند شوند.تیم ما درتلاش است تا سرگرمی ها و بازی هایی که بتواند در پیشرفت و ارتقا سطح هوشی کودکان شما کمک کند را به شما معرفی کنیم.

به همین دلیل ما در سرزمین عروسک مجموعه ای از قصه ها را برای سرگرمی کودکان گرد آوری کرده ایم تا به راحتی در دسترس شما عزیزان قرار بگیرد و با خواندن این قصه ها لحظات شادی را با کودکان خود بگذرانید

برای خواندن قصه ها کلیک کنید

از فروشگاه ما هم دیدن کنید

سرزمین عروسک

عروسک نمدی

Views: 8068

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *