سبد خرید

قلی و قلک | داستان های کودکانه

قلی و قلک | داستان های کودکانه

5,0 rating based on 1,234 ratings
بنر تبلیغاتی

هدیه مادر

قلی و قلک | داستان های کودکانه

قلی و قلک | داستان های کودکانه

یک روز مادر قلی وقتی از خرید برگشت یک قلک زیبا برای قلی خریده بود. او آن را به قلی داد و گفت که پول هایت را در این قلک پس انداز کن. قلی بسیار خوشحال شد اما فکر با خود کرد و گفت: من که پولی ندارم، چگونه این قلک را از پول هایم پر کنم. او ساعت ها در اتاق نشست و به اینکه چگونه آن قلک را پر کند فکر کرد. ناگهان فکری به سرش رسید.

بیشتر بخوانیم: زباله نریزیم

او تصمیم گرفت که با کمک پدرش یک کسب و کار کوچک راه بیندازد و با درآمد آن قلک خود را پر کند. نزد پدر رفت و به او گفت: پدر؟ چگونه می توانم کاری پر درآمد انجام دهم؟ پدر لبخندی زد و گفت: می توانی در گوشه ی حیاط سبزی های تازه بکاری و آن ها را در جمعه بازار بفروشی و پول آن را درون قلک بیندازی. فردا با هم به بذر فروشی می رویم و بذر سبزی می خریم.

 

قلی بسیار خوشحال شد و شب از ذوق خوابش نمی برد

قلی و قلک | داستان های کودکانه

قلی و قلک | داستان های کودکانه

فردا همراه پدر به مغازه رفت و بذر شاهی و ریحان خرید تا آن ها را بکارد. بعد از گذشت چند روز سبزی ها جوانه زده و سر از خاک بیرون آوردند، قلی فریاد زد و به پدرش گفت سبزی هایم بزرگ شدند، حالا می توانم آن ها را بفروشم؟ پدر گفت: کمی حوصله کن تا بزرگ تر شوند، سپس آن ها را به بازار برده و می فروشی. روزها گذشت و سبزی ها بزرگ و آماده چیدن شدند.

بیشتر بخوانیم: پینه دوز و قاصدک

قلی به همراه پدر به بازار رفتند و تمام سبزی ها را فروختند، وقتی به خانه برگشت تمام درآمد حاصل از فروش سبزی ها را درون قلک زیبایش انداخت و تصمیم گرفت که این کار را ادامه دهد تا یک قلک پر از پول داشته باشد.

راستی! نظرات خود را زیر همین پست یا در صفحه اینستاگرام  با ما درمیان بگذارید

فواید خواندن قصه برای کودکان

خواندن داستان در شب برای کودکان باعث افزایش سطح هوشی کودک، افزایش عشق بین خانواده، بالا رفتن قدرت تخیل و تصور کودکان، بهبود در ادای کلمات و تقویت در گفتار آن ها، شنیدن صدای دلنشین مادر یا پدر قبل از خواب و تاثیر آرامش بعد از آن و ترغیب و ترویج کتاب خوانی برای کودکان باعث می شود که آن ها به کتاب و کتاب خواندن علاقه مند شوند.تیم ما درتلاش است تا سرگرمی ها و بازی هایی که بتواند در پیشرفت و ارتقا سطح هوشی کودکان شما کمک کند را به شما معرفی کنیم.

به همین دلیل ما در سرزمین عروسک مجموعه ای از قصه ها را برای سرگرمی کودکان گرد آوری کرده ایم تا به راحتی در دسترس شما عزیزان قرار بگیرد و با خواندن این قصه ها لحظات شادی را با کودکان خود بگذرانید

برای خواندن قصه ها کلیک کنید

از فروشگاه ما هم دیدن کنید

سرزمین عروسک

عروسک نمدی

Views: 3357

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *