سبد خرید

کلاغ مهربون | قصه های کودکانه

کلاغ مهربون | قصه های کودکانه

5,0 rating based on 1,234 ratings
بنر تبلیغاتی

مادر حواس پرت

کلاغ مهربون | قصه های کودکانه

کلاغ مهربون | قصه های کودکانه

در یک جنگل زیبا حیوانات زیادی زندگی می کنند، شیر، ببر، مورچه، زنبور، بلبل و … . در یک روز گرم تابستانی که حیوانات مشغول استراحت و پیدا کردن غذا برای بچه هاشون بودند، دارکوب هم از لانه اش بیرون آمده بود تا برای جوجه اش که تازه به دنیا آمده بود غذا پیدا کند. دارکوب در جنگل پرواز می کرد و چشمانش را تیز کرده بود تا بهترین و مقوی ترین غذا را برای جوجه اش ببرد.

بیشتر بخوانید: برف بازی

ساعت ها طول کشید و جوجه که در لانه تنها بود کم کم صدایش در آمده بود و سعی می کرد بیرون را نگاه کند تا ببیند مادرش کی باز می گردد که ناگهان از لانه اش بیرون آمد و از بالای درخت به روی زمین افتاد، بسیار ترسیده بود و مدام جیک جیک می کرد. او نه می توانست پرواز کند و نه می توانست راه برود، خود را کشان کشان به کنار سنگی رساند تا بتواند در آن جا قایم شود.

کلاغ مهربون | قصه های کودکانه

 

کلاغ مهربان

کلاغی که در آن حوالی پرواز می کرد این صحنه را دید و آرام آرام به جوجه ی دارکوب نزدیک شد و گفت: سلام جوجه کوچولو، نترس من می خواهم کمکت کنم.

جوجه جیک جیک کنان خودش را به کلاغ نزدیک کرد، کلاغ او را به دهان گذفت و بالا برد و او را در لانه اش گذاشت. مادر دارکوب غذا به دهان در همان لحظه رسید  و دید که کلاغ در کنار لانه ی او نشسته، تا رسید کلاغ تمام ماجرا را برای دارکوب تعریف کرد و گفت که او باید زودتر به خانه اش بیاید تا جوجه اش تنها نماند.

بیشتر بخوانید: حس شنوایی حشرات

دارکوب از کلاغ بسیار تشکر کرد و گفت هیچ وقت خوبی تو را فراموش نخواهم کرد. جوجه به آغوش مادرش رفت و مادرش قول داد که دیگر او را تنها نمی گذارد.

راستی! نظرات خود را زیر همین پست یا در صفحه اینستاگرام  با ما درمیان بگذارید

فواید خواندن قصه برای کودکان

خواندن داستان در شب برای کودکان باعث افزایش سطح هوشی کودک، افزایش عشق بین خانواده، بالا رفتن قدرت تخیل و تصور کودکان، بهبود در ادای کلمات و تقویت در گفتار آن ها، شنیدن صدای دلنشین مادر یا پدر قبل از خواب و تاثیر آرامش بعد از آن و ترغیب و ترویج کتاب خوانی برای کودکان باعث می شود که آن ها به کتاب و کتاب خواندن علاقه مند شوند.تیم ما درتلاش است تا سرگرمی ها و بازی هایی که بتواند در پیشرفت و ارتقا سطح هوشی کودکان شما کمک کند را به شما معرفی کنیم.

به همین دلیل ما در سرزمین عروسک مجموعه ای از قصه ها را برای سرگرمی کودکان گرد آوری کرده ایم تا به راحتی در دسترس شما عزیزان قرار بگیرد و با خواندن این قصه ها لحظات شادی را با کودکان خود بگذرانید

برای خواندن قصه ها کلیک کنید

از فروشگاه ما هم دیدن کنید

سرزمین عروسک

عروسک نمدی

Views: 1206

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *