سبد خرید

بچه گربه | قصه صوتی کودکانه

بچه گربه | قصه صوتی کودکانه

5,0 rating based on 1,234 ratings
بنر تبلیغاتی

قصه صوتی بچه گربه

قصه صوتی بچه گربه

شما عزیزان میتونید قصه صوتی بچه گربه رو به صورت کاملا رایگان از همین قسمت گوش داده و یا دانلود کنید و در فرصت مناسب برای کودکتان پخش کنید.

 

دانلود قصه

برای دانلود و شنیدن قصه های بیشتر کلیک کنید

در ادامه بخوانید: علت پرخاشگری در کودکان

توقف پرخاشگری در کودکان

علت پرخاشگری در کودک می تواند ریشه در مسائل مختلف داشته باشد. به ندرت کودکی پیدا می شود که گاه و بی گاه قشقرق راه نیندازد. وقتی فرزندتان واقعا از شدت خشم به گریه می افتد، جیغ می کشد و یا حتی کسی را می زند،احتمالا به دو دلیل چنین می کند؛

یکی آنکه از شما یا از موقیعتی که در تعارض با خواست اوست خشمگین است و با این کار می خواهد خشم اش را بروز دهد. دلیل دوم به مرور زمان بوجود می آید و آن از این قرار است که کودکان چهار، پنج یا شش ساله در عمل یاد می گیرند که با کج خلقی می توانند به آن چه که می خواهند دست یابند.

هر قدر که والدین در برابر کج خلقی ها تسلیم شوند ، به همان میزان، کودکان، در کج خلقی به عنوان راهی برای گرفتن چیزی از بزرگسالان مستعد تر می شوند. در حقیقت کودک در می یابد که می تواند با کج خلقی حرفش را به کرسی بنشاند.

فرزندان چه موقع کج خلقی می کنند؟

اکثر کودکانی که دستخوش مشکل خشم و عصبانیت اند، تاحدی به شکلی پیش بینی پذیر کج خلقی می کنند، والدین نیز پیشاپیش از زمانی که احتمال وقوع کج خلقی بیشتر است، اطلاع دارند. به کودکانی بر میخوریم که قبل از رفتن به مدرسه، پیش از وقت خواب یا شایع تر از همه، وقتی انجام کاری را از آن ها میخواهند که تمایل انجامش را ندارند، کج خلق می شوند.

مطالعه کامل این مقاله

 

Visits: 351

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *