سبد خرید

کوکب خانم | قصه های کودکانه

کوکب خانم | قصه های کودکانه

5,0 rating based on 1,234 ratings
بنر تبلیغاتی

کوکب خانم

کوکب خانم | قصه های کودکانهکوکب خانم، مادر عباس زن پاکیزه و با سلیقه ای است. او سطل شیر را همیشه در جای خنک نگاه می دارد. روی سطل پارچه ای می اندازد تا گرد و خاک بر آن ننشیند و پاکیزه بماند.

کوکب خانم هر روز از شیر چیزی درست می کند. گاهی به آن مایه پنیر می زند و پنیر درست می کند. گاهی مایه ماست می زند و ماست می بندد. و گاهی از ماست کره می گیرد.

روزی عده ای سرزده به خانه آنها آمدند. کوکب خانم با تخم مرغ نیمرو درست کرد. نان و کره و ماست و پنیر هم سر سفره گذاشت. همه از مهمان نوازی و سلیقه کوکب خانم تعریف کردند وقتی آنها سیر شدند خدا را شکر کردند که این همه نعمت های خوب آفریده است.

در سال 1357 وارد کتاب های فارسی شد

کوکب خانم که یکی از داستان های بسیار زیبا در کلاس دوم بود در یاد و خاطر همه ی ما باقی مانده است، این داستان در سال 1357 وارد کتاب های فارسی شد.

این داستان فضای ساده زندگی و مدیریت یک پیرزن را به نمایش گذاشته است که می تواند به خوبی از مهمان های سر زده خود پذیرایی کند.

راستی! نظرات خود را زیر همین پست یا در صفحه اینستاگرام  با ما درمیان بگذارید

فواید خواندن قصه برای کودکان

خواندن داستان در شب برای کودکان باعث افزایش سطح هوشی کودک، افزایش عشق بین خانواده، بالا رفتن قدرت تخیل و تصور کودکان، بهبود در ادای کلمات و تقویت در گفتار آن ها، شنیدن صدای دلنشین مادر یا پدر قبل از خواب و تاثیر آرامش بعد از آن و ترغیب و ترویج کتاب خوانی برای کودکان باعث می شود که آن ها به کتاب و کتاب خواندن علاقه مند شوند.تیم ما درتلاش است تا سرگرمی ها و بازی هایی که بتواند در پیشرفت و ارتقا سطح هوشی کودکان شما کمک کند را به شما معرفی کنیم.

به همین دلیل ما در سرزمین عروسک مجموعه ای از قصه ها را برای سرگرمی کودکان گرد آوری کرده ایم تا به راحتی در دسترس شما عزیزان قرار بگیرد و با خواندن این قصه ها لحظات شادی را با کودکان خود بگذرانید

برای خواندن قصه ها کلیک کنید

اینستاگرام سرزمین عروسک را دنبال کنید

با شعر های کودکانه همراه ما باشید

سرزمین عروسک

عروسک نمدی

Views: 3361

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *