سبد خرید

طوطی سخنگو | قصه های کودکانه

طوطی سخنگو | قصه های کودکانه

5,0 rating based on 1,234 ratings
بنر تبلیغاتی

پسری که تنبل بود

طوطی سخنگو | قصه های کودکانه

بعضی از بچه ها عادت های زشتی دارند و دوست دارند هر کار زشتی که انجام می دهند به گردن این و آن بیاندازند، آن ها باید بدانند که این کار بسیار زشت و ناپسند است. پارسا پسر تنبلی بود، او به سختی کارهایش را انجام می داد، پدر پارسا چند طوطی داشت که چند کلمه ای بلد بودند صحبت کنند.

پارسا آن ها را بسیار دوست داشت و یک روز از پدرش پرسید که چگونه می توانم به ان ها صحبت کردن را یاد بدهم؟ پدر پاسخ داد که اگر کلمات کوتاه را روزی 15 تا 20 بار به آن ها بگویی بعد از گذشت 3 4 روز آن ها می توانند یاد بگیرند ولی به شرطی که این کار مداوم باشد و جمله ها زیاد طولانی نباشند.

بیشتر بخوانید: شعرهای نوروزی کودکانه

طوطی سخنگو | قصه های کودکانه

پارسا شروع کردن به تمرین کردن با طوطی ها و کلماتی که می خواست را به آن ها یاد داد.

چند روز بعد که حسابی با طوطی ها کار کرده بود و آن ها کلماتی که پارسا می خواست را یاد گرفته بودند، هنگامی که پارسا شب بخیر گفت به طوطی ها نگاهی کرد و آن ها سریع گفتند شیرینی بخور شیرینی بخور… پارسا هم هر شب کارش همین شده بود و بدون خوردن شیرینی به رختخواب نمی رفت، صبح ها هم که مادرش برای بیدار کردنش می آمد تا مدرسه اش دیر نشود پارسا نیم نگاهی به طوطی ها می کرد و آن ها هم می گفتند میخواهم بخوابم، می خواهم بخوابم…

طوطی سخنگو | قصه های کودکانه

بیشتر بخوانید: آموزش شستن دست ها به کودکان

به این ترتیب نیمی از سال گذشت و پارسا کارنامه اش را گرفت و نزد پدرش برد،

پدر بسیار ناراحت از نمره های بد پارسا بود و همچنین دندان های پارسا خراب شده بود. پدر و مادر گفتند که باید تنبلی را کنار بگذاری و دیگر شبها شیرینی نخوری، پارسا گفت همش تقصیر طوطی هاست که می گفتند بخور و بخواب، من تقصیری ندارم… بچه های عزیز اشتباهات خود را بپذیریم و سعی در جبران آن ها کنیم و به گردن دیگران نیاندازیم که کار بسیار ناپسندی است.

راستی! نظرات خود را زیر همین پست یا در صفحه اینستاگرام  با ما درمیان بگذارید

فواید خواندن قصه برای کودکان

خواندن داستان در شب برای کودکان باعث افزایش سطح هوشی کودک، افزایش عشق بین خانواده، بالا رفتن قدرت تخیل و تصور کودکان، بهبود در ادای کلمات و تقویت در گفتار آن ها، شنیدن صدای دلنشین مادر یا پدر قبل از خواب و تاثیر آرامش بعد از آن و ترغیب و ترویج کتاب خوانی برای کودکان باعث می شود که آن ها به کتاب و کتاب خواندن علاقه مند شوند.تیم ما درتلاش است تا سرگرمی ها و بازی هایی که بتواند در پیشرفت و ارتقا سطح هوشی کودکان شما کمک کند را به شما معرفی کنیم.

به همین دلیل ما در سرزمین عروسک مجموعه ای از قصه ها را برای سرگرمی کودکان گرد آوری کرده ایم تا به راحتی در دسترس شما عزیزان قرار بگیرد و با خواندن این قصه ها لحظات شادی را با کودکان خود بگذرانید

برای خواندن قصه ها کلیک کنید

از فروشگاه ما هم دیدن کنید

سرزمین عروسک

عروسک نمدی

Visits: 4047

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *