سبد خرید

نی نی جدید تو راهه | قصه های کودکانه

نی نی جدید تو راهه | قصه های کودکانه

5,0 rating based on 1,234 ratings
بنر تبلیغاتی

سپیده و ماجرای خواهردار شدنش

نی نی جدید تو راهه | قصه های کودکانه

نی نی جدید تو راهه | قصه های کودکانه

مادر سپیده تا چند وقت دیگر صاحب فرزند دوم می شد، او بسیار خوشحال بود و می دانست که اگر این خبر را به سپیده بدهد او هم بسیار خوشحال خواهد شد.

سپیده از آمدن خواهر کوچولویش بسیار شاد شد و برای دیدنش لحظه شماری می کرد. او هنوز خیلی کوچک بود و هر روز از مادرش می پرسید، مادر پس کی خواهرم را می بینم؟ مادرش هم با لبخندی مهربان می گفت: صبور باش دخترم، وقتش که برسد او را خواهی دید.

مادر روزها با سپیده حرف میزد و می گفت: وقتی خواهرت به این دنیا بیاید باید خیلی مراقب او باشی چون او بسیار کوچک است و نمی تواند کارهای خودش را انجام دهد، درست مانند وقتی که خودت کوچک بودی و این را بدان که همیشه تو را دوست داریم و فرقی با خواهرت نداری، سپیده هم با دقت به حرف های مادر گوش می داد و به اتاق خواهرش می رفت تا به وسایل او نگاه کند.

بیشتر بخوانید: سفرهای تابستانی

نی نی جدید تو راهه | قصه های کودکانه

نی نی ما به دنیا اومد

روزها گذشت و بالاخره خواهرش به دنیا آمد، سپیده بسیار ذوق زده شده بود و تا او را دید از خوشحالی گریه کرد و مادرش را در آغوش گرفت، او به مادرش قول داده بود که وقتی خواهرش به این دنیا می آید تا می تواند به او کمک کند و او را اذیت نکند.

مادرش فکر نمی کرد که سپیده انقدر زود با شرایط جدید کنار بیاید و خواهرش که نامش را سمیرا گذاشتند دوست داشته باشد. آن ها خانواده ی بسیار خوشبختی بودند و مادر و پدرشان از درک دخترشان بسیار شگفت زده شده بودند، سپیده در کنار مادر نسته بود و سمیرا را نگاه می کرد و از مادرش پرسید، من کی می توانم با او بازی کنم؟ مادرش گفت: فعلا آغوشت را باز کن تا بتوانی او را بغل کنی و وقتی که بزرگ تر شد می توانی با او بازی کنی.

سپیده سمیرا را بغل کرد و او را بوسید و گفت: خواهر کوچولو زودتر بزرگ شو تا با هم بازی کنیم و به مدرسه برویم.

همیشه آمدن فرزند دوم باعث حسادت فرزند اول می شود، با آموزش ها و صحبت کردن می توانید این مسائل را به راحتی حل کنید. برای درک این مطلب و خواندن این راه حل ها کلیک کنید

راستی! نظرات خود را زیر همین پست یا در صفحه اینستاگرام  با ما درمیان بگذارید

فواید خواندن قصه برای کودکان

خواندن داستان در شب برای کودکان باعث افزایش سطح هوشی کودک، افزایش عشق بین خانواده، بالا رفتن قدرت تخیل و تصور کودکان، بهبود در ادای کلمات و تقویت در گفتار آن ها، شنیدن صدای دلنشین مادر یا پدر قبل از خواب و تاثیر آرامش بعد از آن و ترغیب و ترویج کتاب خوانی برای کودکان باعث می شود که آن ها به کتاب و کتاب خواندن علاقه مند شوند.تیم ما درتلاش است تا سرگرمی ها و بازی هایی که بتواند در پیشرفت و ارتقا سطح هوشی کودکان شما کمک کند را به شما معرفی کنیم.

به همین دلیل ما در سرزمین عروسک مجموعه ای از قصه ها را برای سرگرمی کودکان گرد آوری کرده ایم تا به راحتی در دسترس شما عزیزان قرار بگیرد و با خواندن این قصه ها لحظات شادی را با کودکان خود بگذرانید

برای خواندن قصه ها کلیک کنید

از فروشگاه ما هم دیدن کنید

سرزمین عروسک

عروسک نمدی

Views: 2480

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *