سبد خرید

کودک بد غذا | داستان های کودکانه

کودک بد غذا | داستان های کودکانه

5,0 rating based on 1,234 ratings
بنر تبلیغاتی

دختر کوچولوی لجباز

کودک بد غذا | داستان های کودکانه

کودک بد غذا | داستان های کودکانه

نادیا دختری بود که همیشه موقع غذا خوردن بهانه می گرفت و مادرش را اذیت می کرد، او بیشتر غذاها را دوست نداشت و به مادرش می گفت که برای من فست فود بگیر، مادرش از این موضوع بسیار ناراحت بود و وزن نادیا روز به روز بالاتر می رفت.

یک روز که نادیا در اتاقش مشغول بازی کردن بود دوستش به خانه ی آن ها آمد تا با او بازی کند، نادیا داشت با تبلتش بازی می کرد، ناگهان نازی گفت؟ نادیا بیا برویم حیاط و دنبال بازی کنیم، او هم قبول کرد و هر دو به حیاط رفتند.

قرار شد نادیا نازی را دنبال کند و او را بگیرد، او دوید و دوید، ناگهان به روی زمین افتاد و از حال رفت، نازی به سرعت به خانه رفت تا مادر نادیا را با خبر کند. نادیا وقتی چشمانش را باز کرد دید که بر روی تختی در بیمارستان دراز کشیده، از مادرش پرسید چه اتفاقی افتاده؟

کودک بد غذا | داستان های کودکانه

تصمیم نادیا

همان لحظه دکتر مهربان وارد اتاق شد و گفت: دختر عزیزم بدنت بسیار ضعیف شده و قلب کوچولوت تنبل شده، باید غذاهای مقوی بخوری تا بتونی مثل دوستت راحت و سالم بازی کنی، نادیا که بسیار ناراحت شده بود به مادرش قول داد وقتی که به خانه برگشتند به حرفش گوش کند و از غذاهای مقوی و سالمی که درست می کند بخورد.

نادیا از وقتی به خانه برگشته بود دیگر بهانه نمی گرفت و هر چیزی که مادرش می پخت را می خورد تا دیگر مریض نشود و بتواند راحت با دوستش بازی کند.

او در کنار خوردن غذاهای سالم و خوشمزه از مادرش خواسته بود تا او را به کلاس های ورزش ببرد تا بتواند از شر چاقی خلاص شود. نادیا فهمیده بود که اهمیت دادن به سلامتی از کارهای مهم در زندگی هر آدمی است.

راستی! نظرات خود را زیر همین پست یا در صفحه اینستاگرام  با ما درمیان بگذارید

فواید خواندن قصه برای کودکان

خواندن داستان در شب برای کودکان باعث افزایش سطح هوشی کودک، افزایش عشق بین خانواده، بالا رفتن قدرت تخیل و تصور کودکان، بهبود در ادای کلمات و تقویت در گفتار آن ها، شنیدن صدای دلنشین مادر یا پدر قبل از خواب و تاثیر آرامش بعد از آن و ترغیب و ترویج کتاب خوانی برای کودکان باعث می شود که آن ها به کتاب و کتاب خواندن علاقه مند شوند.تیم ما درتلاش است تا سرگرمی ها و بازی هایی که بتواند در پیشرفت و ارتقا سطح هوشی کودکان شما کمک کند را به شما معرفی کنیم.

به همین دلیل ما در سرزمین عروسک مجموعه ای از قصه ها را برای سرگرمی کودکان گرد آوری کرده ایم تا به راحتی در دسترس شما عزیزان قرار بگیرد و با خواندن این قصه ها لحظات شادی را با کودکان خود بگذرانید

برای خواندن قصه ها کلیک کنید

از فروشگاه ما هم دیدن کنید

سرزمین عروسک

عروسک نمدی

Views: 26492

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *