سبد خرید

خانه تکانی عید | قصه های کودکانه

خانه تکانی عید | قصه های کودکانه

5,0 rating based on 1,234 ratings
بنر تبلیغاتی

خانه تکانی عید | قصه های کودکانه

عید نوروز

خانه تکانی عید | قصه های کودکانه

نزديک عيد جنب و جوش مردم زياد مي شود، همه سعي مي کنند به هم کمک کنند تا کارها سريع انجام شود، بعد از تميز کردن خانه آن ها به خريد مي روند، لباس نو، ميوه و شيريني مي خرند و به دنبال سين هاي سفره ي هفت سين مي روند.

دلارام 14 سال داشت و براي خودش خانمي شده بود، مادرش در حال تميز کردن آشپزخانه بود و او هم در اتاق ديگر مشغول تماشاي تلويزيون بود. دلارام درست چند روز پيش قول داده بود که به مادرش در کارهاي خانه کمک کند، اما فعلا خبري از کمک کردن نبود، چشمش به مادرش افتاد و ديد که چقدر خسته شده است، ناگهان به فکر قولی که به او داده بود افتاد و به آشپزخانه رفت و گفت: مادر؟ من چه کاري انجام دهم؟

خانه تکانی عید | قصه های کودکانه

همکاری خانواده

مادر که ديد دخترش بالاخره  به قولش عمل کرده گفت: يک دستمال بردار و آرام ميزها و تلويزيون را تميز کن. دلارام شروع کرد به گردگيري و حسابي به مادرش کمک کرد، بعد از گردگيري رفت تا گل ها را آب بدهد، کفش ها را واکس زد و يک چاي تازه دم ريخت و به مادرش گفت: بيا مادر، بيا تا کمي استراحت کنيم و بعد دوباره شروع کنيم و امروز خانه را تمام کنيم.

مادر آمد و دلارام را در آغوش گرفت و گفت: خوشحالم از اينکه دختر فهميده اي دارم که هميشه يار و ياور من است. همانطور که داشتند چاي مي نوشيدند پدر در خانه را باز کرد، دلارام سريع رفت و براي پدر هم يک ليوان چاي آورد. بعد از اينکه کمي استراحت کردند دوباره خواستند شروع کنند که ديدند پدر خانواده هم آماده شده براي کمک کردن.

مادر بسيار خوشحال بود و خدا را بابت داشتن اين عزيزانش شکر کرد. تعاون و همکاري در خانه از ارکان مهم پايداري آن خانواده است. پس هميشه سعي کنيم به همديگر کمک کنيم.

راستی! نظرات خود را زیر همین پست یا در صفحه اینستاگرام  با ما درمیان بگذارید

فواید خواندن قصه برای کودکان

خواندن داستان در شب برای کودکان باعث افزایش سطح هوشی کودک، افزایش عشق بین خانواده، بالا رفتن قدرت تخیل و تصور کودکان، بهبود در ادای کلمات و تقویت در گفتار آن ها، شنیدن صدای دلنشین مادر یا پدر قبل از خواب و تاثیر آرامش بعد از آن و ترغیب و ترویج کتاب خوانی برای کودکان باعث می شود که آن ها به کتاب و کتاب خواندن علاقه مند شوند.تیم ما درتلاش است تا سرگرمی ها و بازی هایی که بتواند در پیشرفت و ارتقا سطح هوشی کودکان شما کمک کند را به شما معرفی کنیم.

به همین دلیل ما در سرزمین عروسک مجموعه ای از قصه ها را برای سرگرمی کودکان گرد آوری کرده ایم تا به راحتی در دسترس شما عزیزان قرار بگیرد و با خواندن این قصه ها لحظات شادی را با کودکان خود بگذرانید

برای خواندن قصه ها کلیک کنید

از فروشگاه ما هم دیدن کنید

سرزمین عروسک

عروسک نمدی

Views: 4166

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *