سبد خرید

علی کوچولو | قصه های کودکانه

علی کوچولو | قصه های کودکانه

5,0 rating based on 1,234 ratings
بنر تبلیغاتی

علی و مادرش برای خرید به بازار می روند

علی کوچولو | قصه های کودکانه

علی کوچولو | قصه های کودکانه

یک روز از روزهای تابستان که هوا بسیار گرم بود علی کوچولو همراه مادرش برای خرید به بازار رفت. او بسیار خوشحال بود که می توانست همراه مادرش باشد، چون در خانه حوصله اش سر می رفت و دوست نداشت تنها بماند، برای همین از مادرش خواهش کرده بود که همراهش باشد و مادر هم قبول کرده بود اما به یک شرط، او از علی قول گرفته بود که هر چیزی که می بیند را نخواهد و او را اذیت نکند.

جوجه های طلایی

علی کوچولو | قصه های کودکانه

علی هم قول داده بود که چیزی نخواهد، همین طور که در بازار قدم می زنند تا مادر خرید هایش را بکند، ناگهان علی کوچولو چشمش به آن طرف بازار افتاد، در آن طرف بازار مردی جوجه های کوچک می فروخت، علی که قول داده بود دست مادر را رها کرد و به سمت جوجه فروش رفت تا آن ها را تماشا کند، مادر هم به دنبال علی دوید و گفت: علی؟ این چه کاری است که می کنی؟ دست من را نباید ول کنی.

علی گفت: مادر؟ می دانم قول دادم که پسر خوبی باشم و تو را اذیت نکنم اما می شود از این جوجه ها برایم بخری؟

بیشتر بخوانید: سفرهای تابستانی

مادر مهربان

مادر گفت: اول بیا من خرید هایم را تمام کنم، بعد اگر توانستم برایت می خرم، علی دل تو دلش نبود که اگربرود و بعد برگردد جوجه ها تمام نمی شوند، رو به فروشنده کرد و گفت: آقا می شود برای من هم نگه داری؟ مادرم قول داده در راه برگشت برایم جوجه بخرد، فروشنده گفت برو و نگران نباش برایت نگه می دارم.

علی کوچولو | قصه های کودکانه

علی در تمام مدتی که مادر خرید می کرد به فکر جوجه ها بود و مدام از مادر می پرسید که خریدهایت کی تمام می شود؟ مادر که بی تابی و نگرانی را در چهره ی علی دید دلش طاقت نیاورد و گفت برویم تا من برای تو جوجه بخرم، ذوق را در چشمان علی می شد دید و با خوشحالی به سمت جوجه فروش رفت.

مادر برای علی 2 عدد جوجه ی طلایی خرید، آن ها به خانه برگشتند، علی تمام مدت مواظب بود که جوجه ها در راه آسیب نبینند. وقتی به خانه رسید آن ها را در حیاط خانه رها کرد تا بتوانند بازی کنند. مادر به علی گفت:

پسرم مواظب گربه های روی دیوار باش که به جوجه ها آسیب نزنند.

علی وقتی حرف مادر تمام شد رفت تا یک خانه ی زیبا و امن برای جوجه ها درست کند. او بسیار خوشحال بود از اینکه دیگر تنها نیست و می تواند تمام تابستان مواظب آن ها باشد و با آن ها بازی کند.

راستی! نظرات خود را زیر همین پست یا در صفحه اینستاگرام  با ما درمیان بگذارید

فواید خواندن قصه برای کودکان

خواندن داستان در شب برای کودکان باعث افزایش سطح هوشی کودک، افزایش عشق بین خانواده، بالا رفتن قدرت تخیل و تصور کودکان، بهبود در ادای کلمات و تقویت در گفتار آن ها، شنیدن صدای دلنشین مادر یا پدر قبل از خواب و تاثیر آرامش بعد از آن و ترغیب و ترویج کتاب خوانی برای کودکان باعث می شود که آن ها به کتاب و کتاب خواندن علاقه مند شوند.تیم ما درتلاش است تا سرگرمی ها و بازی هایی که بتواند در پیشرفت و ارتقا سطح هوشی کودکان شما کمک کند را به شما معرفی کنیم.

به همین دلیل ما در سرزمین عروسک مجموعه ای از قصه ها را برای سرگرمی کودکان گرد آوری کرده ایم تا به راحتی در دسترس شما عزیزان قرار بگیرد و با خواندن این قصه ها لحظات شادی را با کودکان خود بگذرانید

برای خواندن قصه ها کلیک کنید

از فروشگاه ما هم دیدن کنید

سرزمین عروسک

عروسک نمدی

Views: 2424

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *