سبد خرید

کلاغ مهربون و خرس بدجنس | قصه های کودکانه

کلاغ مهربون و خرس بدجنس | قصه های کودکانه

5,0 rating based on 1,234 ratings
بنر تبلیغاتی

کلاغ مهربون و خرس بدجنس

با داستان کلاغ مهربون و خرس بدجنس همراه ما باشید.

کلاغ مهربون و خرس بدجنس | قصه های کودکانه

کلاغ مهربانی در جنگل زیبایی زندگی می کرد، اون عاشق جنگل و حیوانات جنگل بود. بعد از مدت ها می خواست صاحب فرزند شود، حیوان تازه واردی پایین لانه ی او استراحت می کرد، یک روز که کلاغ لانه اش را برای پیدا کردن غذا ترک کرد اتفاقات خطرناکی افتاد….

با ادامه ی این داستان همراه ما باشید.

خرید عروسک

کلاغ مهربان

در بالای یک درخت بزرگ کلاغ مهربانی زندگی می کرد، بال و پرهای سیاه رنگی داشت. او هر روز از لانه اش بیرون می رفت و به دنبال غذا می گشت، صابون، اجسام براق و خوراکی را به لانه اش می آورد و از جمع کردن آن ها لذت می برد.

او هیچ آزاری برای کسی نداشت و همه ی حیوانات جنگل او را دوست داشتند. یک روز یک حیوان جدید وارد جنگل شد، او یک خرس سیاه بد جنس بود. به کنار درختی رسید که کلاغ روی آن لانه داشت.

آن درخت را برای استراحتش انتخاب کرد و هر روز پای آن درخت می نشست و از سایه ی آن درخت استفاده می کرد. روز ها گذشت و کلاغ تخم گذاشت، او می خواست صاحب 4 فرزند خوشگل شود.

بسیار خوشحال بود و هر روز روی تخم هایش می خوابید تا تبدیل به جوجه شوند، یک روز که بسیار گرسنه و تشنه شده بود از لانه اش بیرون رفت تا چیزی بخورد. خرس تا متوجه شد که کلاغ لانه اش را ترک کرده به بالای درخت رفت تا تخم های کلاغ را بخورد.

بیشتر بخوانید: عروسک خرگوش

دوستان کلاغ

کلاغ مهربون و خرس بدجنس | قصه های کودکانه

یک پرنده ی زیبا به نام بلبل وقتی دید خرس به طرف لانه ی کلاغ می رود شروع به داد و بیداد کرد و همه ی حیوانات جنگل را صدا کرد، همه ی حیوانات به طرف درخت رفتند و با سر و صدای خود خرس را ترساندند.

خرس که خیلی ترسیده بود از درخت پایین آمد، جوجه تیغی گفت: چطور جرات کردی به لانه ی خانم کلاغه حمله کنی و تخم هایش را بدزدی؟ خرس که ترسیده بود گفت: من به چیزی دست نزدم و فقط می خواستم جنگل رو از آن بالا تماشا کنم.

بیشتر بخوانید: کمک به مورچه ها

خانم کلاغه تا دید شلوغ شده سریع به سمت لانه اش پرواز کرد، دید که بچه هایش سالم و سرحال هستند، خیالش راحت شد، بلبل همه ی ماجرا را برایش تعریف کرد، او هم از بلبل و همه ی حیوانات جنگل تشکر کرد. آن ها هم آن خرس بدجنس را از جنگل بیرون کردند.

راستی! نظرات خود را زیر همین پست یا در صفحه اینستاگرام  با ما درمیان بگذارید

فواید خواندن قصه برای کودکان

خواندن داستان در شب برای کودکان باعث افزایش سطح هوشی کودک، افزایش عشق بین خانواده، بالا رفتن قدرت تخیل و تصور کودکان، بهبود در ادای کلمات و تقویت در گفتار آن ها، شنیدن صدای دلنشین مادر یا پدر قبل از خواب و تاثیر آرامش بعد از آن و ترغیب و ترویج کتاب خوانی برای کودکان باعث می شود که آن ها به کتاب و کتاب خواندن علاقه مند شوند.تیم ما درتلاش است تا سرگرمی ها و بازی هایی که بتواند در پیشرفت و ارتقا سطح هوشی کودکان شما کمک کند را به شما معرفی کنیم.

به همین دلیل ما در سرزمین عروسک مجموعه ای از قصه ها را برای سرگرمی کودکان گرد آوری کرده ایم تا به راحتی در دسترس شما عزیزان قرار بگیرد و با خواندن این قصه ها لحظات شادی را با کودکان خود بگذرانید

برای خواندن قصه ها کلیک کنید

از فروشگاه ما هم دیدن کنید

سرزمین عروسک

عروسک نمدی

Views: 2369

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *