سبد خرید

یلدای امسال با کرونا | قصه های کودکان

یلدای امسال با کرونا | قصه های کودکان

5,0 rating based on 1,234 ratings
بنر تبلیغاتی

مهمانِ امسال شب یلدا

یلدای امسال با کرونا | قصه های کودکان

امسال یلدا با همه ی یلداها فرق می کنه، مثل عیدی که گذشت و با همه ی عیدا فرق می کرد. امسال یه مهمون خیلی کوچیک اومده تو دنیا که خیلی خطرناکه و برای اینکه مهمون ناخونده ی ما نباشه باید خیلی احتیاط کنیم.

آقای قربانی تعمیرکار لوازم خونگی بود، اون یه مغازه ی کوچک تو خیابون لاله داشت که همه ی همسایه ها از مشتریای قدیمی آقای قربانی بودند. اون تو کارش خیلی حرفه ای بود و می تونست همه چیزو خیلی خوب تعمیر کنه.

آقای قربانی دو تا بچه داشت، یه دختر زیبا و 5 ساله به اسم ریما و یه پسر 7 ساله به اسم رامین. ریما و رامین هر روز صبح که بیدار می شدند همراه پدر و مادرشون صبحانه می خوردن و می رفتن سراغ بازی، اونا خواهر و برادر خوبی برای هم بودن و اصلا با هم دعوا نمی کردن.

نزدیک شب یلدا بود و بچه ها شوق دیدن پسر عمو و پسر خاله و دخترای عمه و خاله رو داشتن، یادشون رفته بود که کرونا هنوز وجود داره و باید حواسشون و خیلی جمع کنن.

بیشتر بخوانید: دو قلو های شیطون

یلدای امسال با کرونا | قصه های کودکان

شب یلدا مهمانی تعطیل!

رامین رفت به آشپزخونه و از مامانش پرسید: مامان؟ امسال کیا میان خونمون برای شب یلدا؟ یا قراره ما خونه ی کسی بریم؟ مامان بزرگم میاد؟ همینطوری که پشت سر هم داشت سوال می کرد مامانش گفت: رامین جون پسرم، فکر کنم یادت رفته امسال قرار نیست کسی بیاد یا جایی بریم برای اینکه بتونیم سلامتیمون و حفظ کنیم، ما حتی باید مراقب مامان بزرگم باشیم که کسی پیشش نره تا خدایی نکرده اتفاقی براش بیفته، رامین که یهو یاد کرونا افتاد ناراحت شد و سرش و انداخت پایین و رفت توی اتاقش، دلش برای بچه های فامیل و دوستاش تنگ شده بود، اما مجبور بود که این روزا رو بخاطر همه رعایت کنه.

ریما اومد توی اتاق و گفت: داداشی بیا بازی کنیم، رامین که خیلی پکر بود یهو با صدای ریما یه فکری به سرش زد. ریما؟ بیا بریم برای شب یلدا کاردستی درست کنیم! درسته امسال از مهمونی خبری نیست اما ما می تونیم مامان و بابا رو خوشحال کنیم.

بیشتر بخوانید: چراغ راهنما

دنیای بزرگ و قشنگ بچه ها

ریما از سر خوشحالی دست رامین و گرفت و رفتن تا وسایل کاردستی و آماده کنن. اونا شروع کردن به درست کردن انار و هندونه کاغذی… نزدیک شب شد و آقای قربانی به خونه برگشت، برای شب یلدا خودشون انار و هندونه و آجیل خرید بود.

بچه ها تا دیدن باباشون اومده صبر کردند تا دست و صورتش و بشوره و کاردستیشون و نشون بدن. رامین گفت : بابا جون چرا انار و هندونه خریدی؟ منو ریما درست کردیم،همونارو می خوردیم….بعد چهارتایی زدن زیر خنده…

فردا شب یلدا بود و مامان خونه میز و برای بچه ها و آقای قربانی حسابی خوشگل کرد، اون شب با نبود مهمونی و فامیل به خانواده ی آقای قربانی خیلی خوش گذشت و کلی خندیدن.

بله بچه های خوب و عزیزم، توی این روزای سخت هوای همدیگرو داشته باشید تا بعد از این بیماری خطرناک همه صحیح و سلامت دوباره همدیگرو ببینند…

یلدای امسال با کرونا | قصه های کودکان


راستی! نظرات خود را زیر همین پست یا در صفحه اینستاگرام  با ما درمیان بگذارید

فواید خواندن قصه برای کودکان

خواندن داستان در شب برای کودکان باعث افزایش سطح هوشی کودک، افزایش عشق بین خانواده، بالا رفتن قدرت تخیل و تصور کودکان، بهبود در ادای کلمات و تقویت در گفتار آن ها، شنیدن صدای دلنشین مادر یا پدر قبل از خواب و تاثیر آرامش بعد از آن و ترغیب و ترویج کتاب خوانی برای کودکان باعث می شود که آن ها به کتاب و کتاب خواندن علاقه مند شوند.تیم ما درتلاش است تا سرگرمی ها و بازی هایی که بتواند در پیشرفت و ارتقا سطح هوشی کودکان شما کمک کند را به شما معرفی کنیم.

به همین دلیل ما در سرزمین عروسک مجموعه ای از قصه ها را برای سرگرمی کودکان گرد آوری کرده ایم تا به راحتی در دسترس شما عزیزان قرار بگیرد و با خواندن این قصه ها لحظات شادی را با کودکان خود بگذرانید

برای خواندن قصه ها کلیک کنید

از فروشگاه ما هم دیدن کنید

سرزمین عروسک

Views: 451

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *