سبد خرید

چوپان دروغگو | قصه های کودکانه

چوپان دروغگو | قصه های کودکانه

5,0 rating based on 1,234 ratings
بنر تبلیغاتی

چوپان شیطون

چوپان دروغگو | قصه های کودکانه

چوپان دروغگو | قصه های کودکانه

روزی روزگاري پسرك چوپاني در روستایی زندگي مي كرد. او هر روز صبح گوسفندان مردم روستا را به تپه هاي سبز و خرم نزديك ده مي برد تا گوسفندها علف هاي تازه بخورند.او تقريبا تمام روز را تنها بود.

يك روز حوصله او خيلي سر رفت. روز جمعه بود و او مجبور بود باز هم در كنار گوسفندان باشد. از بالاي تپه، چشمش به مردم ده افتاد كه در كنار هم در وسط ده جمع شده بودند. يكدفعه قكری به ذهنش رسيد و تصميم گرفت كار جالبی بكند تا كمي تفريح كرده باشد. او فرياد كشيد: گرگ، گرگ، گرگ آمد.

مردم روستا، صداي پسرک چوپان را شنيدند. آن ها براي كمک به پسرک چوپان و گوسفندهايش به طرف تپه دويدند ولي وقتي با نگراني و دلهره به بالاي تپه رسيدند، پسرك را خندان ديدند، او مي خنديد و مي گفت: من سر به سر شما گذاشتم. مردم از اين كار او ناراحت شدند و با عصبانيت به روستا برگشتند.

شعر جدید: دو قلوهای شیطون

چوپان کار زشتش را دوباره تکرار کرد

چوپان دروغگو | قصه های کودکانه

از آن ماجرا مدت ها گذشت،يك روز پسرک نشسته بود و به گذشته فكر مي كرد به ياد آن خاطره خنده دار خود افتاد و تصميم گرفت دوباره سر به سر مردم بگذارد.او بلند فرياد كشيد: گرگ آمد، گرگ آمد، كمك …

مردم هراسان از خانه ها و مزرعه هايشان به سمت تپه دويدند ولي باز هم وقتي به تپه رسيدند پسرک را در حال خنديدن ديدند.

مردم از كار او خيلي ناراحت بودند و او را دعوا كردند. هر كسي چيزي مي گفت و از اينكه چوپان به آن ها دروغ گفته بود خيلي عصباني بودند. آن ها از تپه پايين آمدند و به مزرعه هايشان برگشتند.

داستان جدید: دزد دریایی بد اخلاق

از آن روز چند ماهي گذشت. يكي از روزها گرگ خطرناكي به نزديكي آن روستا آمد و وقتي پسرك را با گوسفندان تنها ديد، بطرف گله آمد و گوسفندان را با خودش برد.

پسرک هر چه فرياد مي زد: گرگ، گرگ آمد، كمک كنيد….ولي كسي براي كمک نيامد . مردم فكر كردند كه دوباره چوپان دروغ مي گويد و مي خواهد آن ها را اذيت كند.

آن روز چوپان نتيجه مهمي در زندگيش گرفت. او فهميد اگر نياز به كمک داشته باشد، مردم به او كمک خواهند كرد به شرط آن كه بدانند او راست مي گويد.

 

چوپان دروغگوچوپان دروغگو | قصه های کودکانه | قصه های کودکانه

بله بچه های عزیز درست است  چوپان از نظر خودش کار خنده داری انجام داده بود اما دروغگویی کار بسیار زشت و ناپسندی است که اولین ضربه را کسی که دروغ گفته، می خورد.


راستی! نظرات خود را زیر همین پست یا در صفحه اینستاگرام  با ما درمیان بگذارید

فواید خواندن قصه برای کودکان

خواندن داستان در شب برای کودکان باعث افزایش سطح هوشی کودک، افزایش عشق بین خانواده، بالا رفتن قدرت تخیل و تصور کودکان، بهبود در ادای کلمات و تقویت در گفتار آن ها، شنیدن صدای دلنشین مادر یا پدر قبل از خواب و تاثیر آرامش بعد از آن و ترغیب و ترویج کتاب خوانی برای کودکان باعث می شود که آن ها به کتاب و کتاب خواندن علاقه مند شوند.تیم ما درتلاش است تا سرگرمی ها و بازی هایی که بتواند در پیشرفت و ارتقا سطح هوشی کودکان شما کمک کند را به شما معرفی کنیم.

به همین دلیل ما در سرزمین عروسک مجموعه ای از قصه ها را برای سرگرمی کودکان گرد آوری کرده ایم تا به راحتی در دسترس شما عزیزان قرار بگیرد و با خواندن این قصه ها لحظات شادی را با کودکان خود بگذرانید

برای خواندن قصه ها کلیک کنید

از فروشگاه ما هم دیدن کنید

سرزمین عروسک

Views: 1754

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *